>

Kul att kunna glädja någon...

För ett litet tag sedan fick jag mail från en tjej som önskade köpa uppstämplade motiv från mig.
Kul!
Jag brukar inte sälja utanför Tradera men gjorde ett undantag & hon blev glad.
Var på hennes blogg & kollade hur de tog sig ut på kort & det blev riktigt bra.

WoJ stämplarna är lite krångliga att få tag på.
De är dyra att impotera & det är inte många butiker som tar hem dem då de har lika dålig service i sitt hemland som Magnolia har här i Sverige= varorna kommer aldrig!!!
Jag väntar hem en liten stämpel från WoJ via tradera.
Den kommer nog på tisdag.
Det är den smidigaste vägen att köpa dem på, tycker jag, & då är de oftast inte så dyra...
I butik kostar de runt 85 kr & det är mycket, tycker jag, för en liten stämpel...

Kramisar!!!


Postad i: Scrapping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: