>

Kallt som attan!!!

Underbar morgon!!
Hela -23,4 grader var det då jag gick för att fodra hästarna vid 7.00.
Till och med kaninen hade frost i morrhåren.
Jag värmde henne innanför jackan en stund & det verkade hon gilla.
Jag kan tyvärr inte ta in henne så hon får "tina" för då dör hon när hon kommer ut i kylan igen. Hon är van. Jag fyllde på hö & halm så hon kan gräva ner sig ordentligt för värmens skull.
Hejhej alla djuraktivister; Hon mår bara bra!


Solen skiner genom trädtopparna på ett fantastiskt sett.
Men tro mig;
MAN STANNAR INTE UTE ALLT FÖRLÄNGE!!


Dagens bevis!
Ett foto på termometern.

Kalla vinterhälsningar!


 

Postad i: Övrigt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Lilla pyssel Ingerl

Hej på dig:) BRRRR det är riktigt kalt nu och jag håller med dig man är inte ute så länge när det är så himla kallt! Men det är så himla vackert med all snön och när det är så kalt som det är nu så glittra snön så fint:)Hon blev jätteglad för presenten med tag, ljuslyckta och tändsticksask så jag är jätteglad och nöjd också:)Ha en underbar måndags kväll och vecka, kramis från lilla pyssel Inger:)

2010-01-11 @ 18:10:08
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: