>

Melodifestival igår & den var bra!!!


Jag gillade verkligen gårdagens bidrag...ja, om man bortser från Py Bäckman, "Idiot"-låten & Lovestonde.
Sibel hade verkligen en fånig liten trasa på sig men låten var bra men kanske i fel samanhang. Kan nog bli en radioplåga...


Neo var en klar överraskning.
Har inte hört honom tidigare men han hade fin falsett.
Och vilket leende...


Anna Bergendahl slog hårt, en riktigt bra låt!!!
Hon är klockren i sin röst & jag tror att hon kan gå långt...



Praktkillen Peter J är oxå riktigt bra.
Hans musikalgener slår igenom & det är något jag gillar!


Kul Dolpangrej...
Man är ju inte riktigt van vid att se honom i denna typen av roll,
brukar vara mer matchoman...

Ja, jag tyckte att rätt låtar gick vidäre både vad det gäller finalen & andra chansen.

Kramis!!!

Postad i: Övrigt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: