>

Jag har blivit utmanad!

Halloj!
Du anar inte vad vackert det är här hos mig idag!
Solen skiner så snön gnistrar i regnbågens alla färger.
Kylan är så påtaglig att man kan ta på den (-20).
Livet är på topp med andra ord!

Jag har fått en liten utmaning från min vän Ulla.
Så här har jag svarat på den & även skickat vidare...

4 tv program jag tittar på: Vampier Diary, Idol, Ledgend of the seaker... åså kanske lite väder då & då...

4 saker jag gjort idag: Tänt en massa ljus, spelat spel med mina barn, suttit vid datorn & lagt handpenning på en kattunge.

4 saker på önskelistan: En vit vinter (bådar gott...), lycka & hälsa, en till islandshäst i 35 årspresent & ett sockerfritt liv (nåt till salu?!?!). 

4 saker jag tycker illa om: Oärlighet, fjäsk, otrohet & lögner.

4 som jag utmanar blir dessa:
Linda
Karin
Petra
Mia

Gå nu ut & njut av vädret men
glöm inte raggsockorna!!
Kram
Ida

Postad i: Övrigt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: mia

Tack för utmaningen!!

Den var alldeles lagom stor för att jag skulle kunna fixa den!

Har nu gjort den & skickat den vidare

Ha det gött//mia

2010-12-04 @ 15:00:57
URL: http://mias-mix.blogspot.com
Postat av: ulla

hallå där, här i uppsala är det 21- och gnistrande snö.

Tror du det är farligt att ha bilnumret på bloggen?

Vet inte hur man suddar ut sånt...

kramar ullamaria

2010-12-04 @ 17:01:24
URL: http://www.mittlillahimmelrike.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: