>

Fabrikens tisdagstema... Julglimtar hos mig!

Fabrikens Tisdagstema är
Julglimtar från mitt hem!

Så här inpå julen är det härligt att bara ha snö tycker jag.
Inne har jag i år varit sparsam med pyntet.
Har inte lust & ork för att dekorera i överflöd...
 
Men något som alltid finns i mitt hus är amarylisar & hyasinter- helst den doftande sorten.
Barnen har gjort var sitt pepparkakshus.
De har dekorerat själva därav all "snö"...
 
Degen räckte även till lite annat så nu finns det lite hjärtan & andra figurer hängande i vissa fönster.

Jag ska fira med min familj & i år kommer alla hem till oss.
Då har vi knytkalas; alla tar med sig något att äta men jag ordnar det mesta & övergripande. Nästa år är det någon annan i familjens tur att stå som värd...
Hoppas att Din jul blir underbar!
Kram i pysslet!

Postad i: Övrigt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: