>

Hoppas hon gillar mina kort!!! Del 3

(Please use the translation gadget in the sidebar)
Hej igen...
Har valt att göra en liten presentpåse i vintagestil.
Givetvis är motivet från Elisabeth Bell´s collektion.



Det är en vanlig enkel papp- påse som jag dekorerat.
Pappret är av tapet som jag sedan har satt ett gamalt vykort på.
En biljett som jag "cabbat" till, ett frimärke, spetsar, blommor & blad i bruna & rosa toner
samt ett litet lås med en pärlbrad.
På blommor & blad har jag haft på stickles glitter.

Motivet är infärgat med Distress Ink Refiler.
Jag har valt helt bruna toner för jag tycker att det är vackert.
Sen har jag haft på lite stickles på hennes bukett & klänning.


Nu ska jag hitta någon att ge det till...

Kram!

Postad i: Scrapping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: