>

40 årig bröllopsdag...inte illa!!!

Dä Du!
Tänk att leva med & älska samma människa i 40 år!
Jag & min man har 30 år kvar dit men det kommer vi att fixa!
Det är min makes föräldrar som har varit gifta så länge.
I dagens samhälle då skillsmässor är mer vanligt än giftermål
så får man allt bocka & buga sig inför en så fin kärlek.

På söndag är vi utbjudna av svärisarna.
Fyra syskon med respektive & barnbarn.
Vi ska till Örensbadens hotell i Örserum, en bit från Gränna.
Ska bli så trevligt!
Jag har även gjort ett kort som jag ska ha med i en utmaning.
Det är lovely hÄnglar only som har temat: "SPETSAR"


Jag valde att göra en lite annorlunda vikning.
Kul med lite nytt ibland & inte bara de vanliga 6"x6" korten.
Detta kort är 6" högt och 9" långt, men bigat vid 6"...lite rörigt...
Lite hösttutch på färgsättningen.

Text från Inkido:
"Något gammalt, något nytt, något lånat, något blått"
Spetsarna kommer från mormors låda...

Då man viker upp fliken hittar man resten av motivet + en liten hälsning.
Rosstämpeln på hälsningen är också från Inkido.

Motivet är färglagt med Distress Ink Refil &
denna gång har jag chalkat med en cateye "chestnut brown"
Perlsen är i guld för att blinga till det lite...

Tävlingen slutar i morgon & jag har nummer 37.
Vi får se hur det går...har inte haft någon tur på vinnarfronten på ett tag...suck!

Kram på Dig!

Postad i: Scrapping Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Linda

Åhhh, vad sött!!! Håller tummarna för dig i tävlingen! Vilken lyx att ha mormors spetsar att tillgå.... De ger ju en helt annan känsla i kortet än "vanliga"! Superhärlig färgsättning också! Starka höstfärger, precis vad man längtar efter nu...



Ha det så bra och hoppas ni får trevlig på söndag!



Kram

Linda

2010-08-06 @ 22:18:40
URL: http://pysselbus.blogspot.com
Postat av: Nicolchen

your card is wonderful...I like the scene who you designed...the colors you´ve used are beautiful :0)))



Thanks for joining us at lho ;0)



Hugs Nicole

2010-08-07 @ 16:07:53
URL: http://nicolchens.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Wow you created a wonderful scene! Love your coloring. Thanks for joining us at LHO!



Hugs,

Iris

2010-08-07 @ 17:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: