>

Ett filefolder/shakercard...

(Please use the translation gadget in the sidebar)
Ett litet mappkort med en shaker på.
Det tog lite tid måste jag säga...
Mappkortet fick jag som idé på underbar
Tesa Prickiformar.
Shaker-idén från senaste Magnolia Ink Magazin.


Ett enkelt kort att göra, det var shakerna som var bökig.
Stämpelmotiv från WOJ "Oklaey in bathtub", färglagt med Distress Ink Refil.
Lite blommor & blader & ett prickigt band.
Shakern har jag gjort av en tom tejprulle, overheadfilm, pärlor & spets.
Jag har fäst det med limpistol- min nya, bästa vän...Sorry Tim Holtz...


Insidan i samma papper som utsidan samt stämpelmotiv från creativ stamping.
Akvarellpapper att skriva en hälsning på.

Postad i: Scrapping Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Tesa/Therese

Se där....kanoners:)

Kram Tesa

2010-08-29 @ 23:12:31
URL: http://www.tesaprickiformar.blogspot.com
Postat av: Karin

Va fint :) Jag tror att jag ska härmas ikväll, vi ska på två födelsedagsfirande framöver och då kan detta va passande :) kram

2010-09-02 @ 09:11:51
URL: http://scrappkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: