>

Dörrhängare!

(Please use the translatorgadget in the sidebar)
Tänk att jag aldrig har funderat på detta innan!
En dörrhängare är ju den ultimata lösningen för barnfamiljen.
I synnerhet med stökiga grannar...

WOJ monday challenge
TEMA: Dörrhängare!


Jag har använt vackert not/fjärils papper från...?
Motivet är färglagt med Distress Ink Refil & chalkat med vintage photo.
Spetsar från mormors låda, hemmagjorda blommor av notpapper,
blad & rosenknoppar samt några vanliga rosor.
Bandet har jag köpt på Hildas Rum.


Runt själva dörrhänget har jag embossat swirlar med koppar emboss.
Texten har jag dragit ut från datorn på 180 g akvarellpapper.


Denna hängare hoppas jag ska få komma till glädje i något av mina vänners hem...
vem får vi se...det är ju några som har fått barn på sistonne....

Jag nummer 21 & tävlingen slutar imorgon!
Wish me luck!!

Postad i: Scrapping Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: ulla

Så jättefin liten present att ge bort....

Lycka till i tävlingen...

2010-08-23 @ 22:21:19
URL: http://www.mittlillahimmelrike.blogspot.com
Postat av: Wendy Ramlakhan

Just beautiful, I love the sentiment. Gorgeous paper and I love the embossing. Great job!!! :)

Thanks for joining us at WOJ Challenges ~ hope you will join us again.



Hugs,

Wendy

2010-08-23 @ 22:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: