>

Tavlor i vintagelook...

Har gjort mina första två tavlor.
Jag kallar dem för "
Tvillingtavlor" för de går i samma tema & ska hänga bredvid varandra på väggen.

Det är barnen & det som de gillar mest.
Sonen älskar traktorer medans dottern är glad i djur.

Såhär ska de hänga på väggen!



Jag har valt att hålla dem relativt odekorerade för jag gillar pappret så mycket & ville låta det tala för sig självt.


Här kom korsettsnörningen till pass.
Gjorde även en stämpling på båda som jag sedan embossade med kopparboss från inkido. Texten lyder:"
Vart du än går, gå med hela ditt hjärta".
Tror att den är från inkodo med.


Själva stommen har jag köpt på claes Ohlsson.
De är 30x30 cm.


Bokstäverna var jag & stannsade ut på Hildas Rum idag.
Sedan har jag chalkat & lagt på gloss så de ser lite höga ut.
Ja, det lär bli fler...
Superkul att göra detta- utvecklande!

Kram!!

Postad i: Scrapping Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Linda

Superfina tavlor Ida! Önskar jag hade ditt "vintage-öga"...



Kramis

2010-04-17 @ 19:05:42
URL: http://pysselbus.blogspot.com
Postat av: Pernilla/Trollwing

Hej!

Åh vilka vackra tavlor...! Du är såå duktig:-) Snörningen och papprena och stämplarna, allt går så superfint ihop:-)



Kramar

2010-04-18 @ 10:05:06
URL: http://trollwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: