>

Ett konfirmationskort till Marcus...

Liten bloggtävling på
Nordsalten

Tema konfirmation

"Konfirmation- ett minne för Dig"



Grabben fick lite pengar & givetvis ville jag göra ett kort som drar tankarna till hans intresse. Han gillar musik- spelar trumpet & fick nyligen stipendium för det!! Sedan önskar han moppekörkort så då kom den lilla framgaffel från en HD väl till pass.
Tack Karin för lånet av stämplar!


Även insidan & baksidan maskade jag med T.Holtz mask.


Önska mig lycka till!!

Kramisar!!!

Postad i: Scrapping Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: karin

Hej! Va fint det blev!!! jag har beställt hem fyra -tags stämplar från Skogstokiga... kolla in dom på min blogg :) å jag som inte skulle handla nått mer hihi

2010-04-28 @ 09:41:03
URL: http://scrappkarin.blogg.se/
Postat av: Tina

Tack Ida och hela klanen SH. Så trevligt att ni kunde komma ner. Det är allt för längt mellan gångerna vi ses menalltid lika trevligt. Geckokramar till kidsen! Hoppas de inte tjatar för mycket.

2010-04-28 @ 21:33:55
Postat av: Wenche

Kjempeflott kort. Likte de blomstene, syns de var nydelige! Takk for at du deltar på NSHKs utfordring.

2010-05-01 @ 19:03:02
URL: http://www.wenchespapirkaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: