>

Presentkasse med vetevärmare...

Vänner till oss fick en liten pojke för någon månad sedan. Klart att grabben ska ha något så jag gjorde en presentkasse med hans namn på, Kasper.
Den blev riktigt bra. Jag dekorerade den med spets annars är den ganska enkel, det får inte bli för pråligt. Namnet är utskuret med hjälp av Silhouetten, ett praktiskt men dyrt redskap...



Inuti ligger det en vetekudde för barn. Den har jag själv tillverkat & är i lagom stort format för ett litet barn. Den ska värmas i micron i 1½ minut. Skönt att ha bredvid sig i sin ensamma vagga eller i botten på åkpåsen.
Jag stoppade i lite silkespapper med, det ser liksom lite trevligare ut.



Ska smita förbi någon dag & överlämna den.

Öm önskemål finns så kan jag lägga ut en beskrivning, lägg en kommentar i såna fall!!

Kramar!


Postad i: Scrapping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: