>

Vintertid...nu igen...

Jaha, vaknade & fick lite stressmage över att klockan var 8:00.
For ner i köket för att ge barnen mat, då piper mobilen!
Den undrar om jag vill gå över till vintertid...
Visst katten det var i natt det ja.
Oj, så mycket fritid jag fick helt plötsligt.

Har varit superaktiv hela dagen. Bakade mumsigt bröd på morgonen, mockade ur stallet & tog in hästarna en stund, städade utanför stallet, rullade fram första ensilagebalen, tagit fram kaninens vinterbur från rännet, åkte & köpte pizza (det där sista hörde ni inte!OK!) samt stämpalt upp en massa som jag ska sälja på tradera.
Grymt effektiv!!!

Nu sitter jag här & slappar & funderar på om jag ska göra några julkort.
Svägerskan & jag ska ha en scrappdag i kyrkan nu i november.
Då ska vi tillsammans med, förhoppningsvis, många andra tillverka kort under några timmar på en lördagsförmiddag. Det ska bli jättetrevligt.
Planera som bäst för vilket material vi behöver osv.

Jo får nog scrappa lite nu!
//Hade gött!!


Postad i: Övrigt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: