>

Scrappkväll med juntan!

Det var min tur att ha juntisen. Så kul!!!
Vi är ett ganska stort gäng tjejer som träffas var tredje vecka ungefär & juntar...tja, mest är det kackeljunta men det är himla trevligt det med.
Ikväll så skulle vi scrappa julkort, presentpåse med mera...
Alla grejor som vi använde var införskaffade på Hildas Rum.

Jag hade förberätt allt under dagen så när mina vänner dök upp var det bara att dra igång.

 





Ikväll var vi tyvärr inte så många: Sosso, Carro, Ellinor, Fia & jag.
Många hade tyvärr förhinder men det är sånt som kan hända även den bästa.
Men å andra sidan så behövde vi inte trängas...eller jo, det blev i alla fall trångt runt bordet med alla papper, skärmaskiner & stämpelpärmar...

Vi startade vid 19 & gav upp kring 21.30.



På den tiden han vi, eller ja inte jag för jag servade, göra kort i olika format & diverse 2-4-6-8 box´s. Det blev även endel stämpling då jag har ett STORT utbud av just detta.


Lite av det som gjordes & som var tänkt att göras...

Tack kära vänner! Det var så trevligt att Ni kunde komma!
Vi ses hos Sosso nästa gång!

//Kramar!


Postad i: Scrapping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: