>

Hästkort...

Gjorde ett kort här om dagen.
Som Du ser så så gillar jag fortfarande punchinella...
Det ger en snygg effekt till kortet.
Stämpelmotivet är från Whiff Of Joy.
Gillar deras stämplar som jag sagt tidigare.
De har en speciell charm.
Motivet är färglagt med Distress Ink.



Punchinellan har jag köpt på Hildas Rum i Huskvarna.
Är dess värre en flitig kund där...
Har Du något bra knep på hur man smidigt kan fästa Punchinellan utan att det syns? Det är ett bekymmer som retar mig lite. Jag får ofta sätta saker framför för att den inte ska krusa ihop sig.
Tips Tack!!!
//Kram!!


Postad i: Scrapping Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Lilla pyssel Ingerl

Vilket underbart "Hästkort" kanon fina färger i hop det ska du vara mycket nöjd med:) Tack för besöket hos mig jag förstod nog inte riktig vad din fråga var!

Om du menar dom chalkade bruna kanterna så är det gjort med en brun Chalk som heter chesnet brown!

Hoppas du fick svar på din fråga annars så fråga gärna igen och jag ska forsöka så gott det går att svara dig!!! Ha en toppen kväll och vecka kramis från lilla pyssel Inger:)

2009-10-05 @ 17:25:44
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Lilla pyssel Ingerl

Å nu fattar jag vad du menar förlåt är lite trög i bland sorry:) Jo jag klipper papperet i två sen så tar jag en penna eller en liten pensel sen så rullar jag den biten jag har klippt itu på pennan eller penseln då får du detta vik resultatet:)Lycka till att prova själv blir jättefint att göra sådant på LO eller kort också:) Kramis från lilla pyssel Inger:)

2009-10-06 @ 10:32:31
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Karin M

härligt kort! :)

2009-10-06 @ 20:46:18
URL: http://scappkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: