>

Gåva till en tös...

En av mina bästa vänner har fått en tös; ELINE.
Hon är redan två månader men nu fick jag möjlighet att åka dit & hälsa på.
Hon var helt bedårande söt.
Enligt modern, Marlene, så har hon kolik, kräks & skriker ofta.
Så hade jag det med min dotter; skit jobbigt!!

Jag hade sytt en vetekudde i barnstorlek & Marlene blev så glad.
Hon hade hoppats på att få en sådan av mig om jag skulle titta förbi med en present.
Den ska hon lägga på Elines mage då koliken sätter in. Det vet väll var enda kvinna att värme är den bästa smärtlindringen då man har ex. mensvärk...

Till vetekudden hade jag gjort en presentkasse.
Den blev faktiskt riktigt bra!

 

 

Kramar i juletid!!


Postad i: Scrapping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: