>

Jaha, det ...




Jaha, det blev visst lite mycket humor. Kan inte hjälpa det, gillar ett gott skratt. Tror faktiskt att ett gott skratt förlänger livet ;).
Jag har en kär vän, Anna, som brukar sända mig både det ena & det andra i skämtväg. Ska försöka att publicera efter hand som jag får dem.
Anna är min absolut värdefullaste vän & jag sörjer att hon bor så långt bort (25 mil).
Men det finns ju mail & telefon...

Just nu håller jag på att klura ut hur jag ska lösa det här med videoklipp & liknande här på bloggen, vet faktiskt inte om det funkar eller om jag helt enkelt får nöja mig med bilder & text.
Tror att jag ska fråga brorsan, han brukar ha kläm på detta med datorer.
Har en relativt stor uppsättning med "skojfilmer" & sköna bildspel & jag vill gärna dela dem med Dig.
Har Du något tips hur jag ska bära mig åt med denna typ av inlägg så lägg en kommentar här in under.

Jopp, de blir nog bra med de med...!?
//Kramisar

Postad i: Övrigt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: