>

Inskolningar...

Har varit brakförkyld några dagar men är nu tikllbaka på jobbet igen.
Öppnade förskolan idag, seg i huvudet nu....
Väntar på att mina inskolningsbarn ska komma. Försöker klura på något som ska göra att deras seperation från föräldrarna inte ska bli så jobbig...det krävs mycket av min fantasi för samma saker funkar inte på alla barn.

Det är jobbigt för föräldern att se sitt barn skrika & gråta i högan sky när de ska lämnas.
Vi rekommenderar alltid föräldrarna att slå en pling efter 10 min för att höra hur det går. Då har barnet som regel lugnat sig & föräldern kan glatt fortsätta med sitt utan dåligt samvete.

Nu ska jag gå tillbaka till avdelningen.
Jag tror att det blir en bra dag!!
//Kramis
Postad i: Övrigt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: