>

Nu är det ljusa tider... Äntligen börjar m...

imag0133 (MMS)

Nu är det ljusa tider... Äntligen börjar mörkret falla på så att man ser de tända ljusen. Det här ljuset har brunnit ner en bit nu men motivet har klarat sig & ljuslågan lyser så vackert igenom motivet av mor & dotter. Motivet är utskrivet på silkespapper...fråga mig inte hur jag lyckades?! Det gick bara skriva ut några gånger sen protesterade skrivaren. Just nu pluggar jag, jag läser in Matte A. Jag har alltid haft det jobbigt med Matten i skolan men nu som vuxen har jag helt plötsligt väldigt lätt för det! Skrev mitt första prov för några veckor sedan & det blev ett MVG! Skoja att jag blev både förvånad & glad. Men nu så pluggar jag inför slutprovet som är fredag v.45. Ska nog gå bra men det är alltid lite klurigt att få in allt i skallen... Njut av kvällen! Kram Ida

Postad i: Scrapping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: