>

God förmiddag på Dig!

2011-05-14_11_54 (MMS)

Hoppas att du har haft en fin morgon. Det har jag i alla fall. Det blir endel mobilbloggande nu för datorn & jag är inte överrens. Har i alla fall fått lite gjort idag för en gång skull... Min man hjälpte mig att ta in hästarna så nu är de ordentligt ryktade, dammsugna & indränkta i diverse mygg & fästing medel. Då jag inte kan hämta in dem själv från hagen så blir de inte ryktade så ofta så nu behövdes det verkligen. Bjarmi ska få på sig ett myggtäcke innan han går ut i eftermiddag för han börjar känna av knotten. Han hade kliat sig lite i man & svans. Hans mamma hade exem & det är ärftligt. Han började visa symptom redan förra året så nu får han gå med täcke fram till September. Ha en undebar dag!! Kram Ida

Postad i: Scrapping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: