>

Jag vann en tävling!!!

På Vätterscrappen här om dagen var det olika tävlingar som pågick under dagen med deadlines vis 13.00, 16.00 & 19.00.
I de olika tävlingarna kunde man bidraga med ett kort & en LO.
Jag gjorde två kort & en LO.

Tro det eller ej men jag vann faktiskt med min LO!!
Wow, det var kul!
Jag var nöjd med resultatet & det känns jättekul att andra gillade den också.
Materialet som skulle ingå var:
Wellpapp, knappar, band & metall.

Det är några underbara bilder från 2009 då barnen hittade en nyfödd kalv hos farmor & farfar.
Jag valde att dra ut både färg & svartvita kort.

Pappret är från WEBSTÈR PAGES.
Det gör sig så bra i sig självt så jag har bara fyllt på lite...
Har stämplat med Reprints "splasch"- stämpel i kanterna.
De ger ett lite smutsigt utseende.
Tack för lånet Petra!
Wellpappret har jag chalkat & lite hemmagjord Tim Holtz tejp i överkanten gjorde susen.

I övre hörnet har jag satt en roset med en knapp & hampasnöre.

Blommor & blad limmade jag fast med limpistolen då detta ska bli en tavla för väggen.

Längst ner på tavlan sitter det en rad med metall djur.

Det var kul att vinna, att få bekräftelse på det man gör!
Detta var priset jag vann:
 
Det var sponsrat av INKIDO: Papper, collage, rosor, spets, pins & strassar.

Ljuvligt!
Ha en underbar dag!
Kramar!

Postad i: Scrapping Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Linda/Pieces by Pieces

Den där röstade både dottern och jag på:) Sååå fin! Kram

2011-03-07 @ 11:14:24
URL: http://piecesbypieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: