>

#30 dagens bild... den sista!

Idag ska jag visa en bild som visar:
"Någon jag aldrig kommer att släppa taget om"

Ja den var däremot inte svår!
JAg kommer alldraig att släppa taget om min familj!
De är det käraste jag har & jag vill aldrig skiljas ifrån dem.
Detta foto togs på min brors bröllop i september...ja fråga mig inte över sonens min- han hade en period i höstas då han skulle göra sig omöjlig på alla foton...tyvärr även under bröllopet..Suck!

Ha en fin dag!
Kramis...

Postad i: Övrigt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Lilla Pyssel Inger

VILKEN UNDERBAR BILD OCH FAMILJ DU HÄR NI ÄR SÅ HIMLA FINA I HOP:)

Självklart så vill man inte slappa tagit om något så underbart håller helt med dig:)

Önskar dig en jättetrevlig måndag och vecka och ha det bäst:) Massor med kramar från din lilla vän Inger:)

2011-03-21 @ 08:01:08
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: