>

Lilla loppan har äntligen fått en sadel!

2011-08-09_18_44 (MMS)

Lilla loppan har äntligen fått en sadel till sin ponny. Det är en begagnad Zaldi 16" som dock måste stoppas om men det funkar med en kil änså länge. Dottern kämpar med lättridningen men det är inte lätt att hitta balansen så just nu är rytmen 1,2,2,1,2,2 istället för 1,2,1,2... Ja hon lär sig snart. Hon har iaf en snäll ponny som finner sig i stuttsandet. Twiggy är också bra på det viset att jag kan styra henne från mitten vilket är smidigt då dottern släpper tyglarna & övar på lättridning. De prövade också att hoppa här om dagen & det gick fint- hela 20 cm! "Don efter person..." Kramar

Postad i: Scrapping Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: Sessan1

Vilken fin och trevlig blogg. Allt bra? Fin bild du har lagt upp!

2011-08-23 @ 11:35:33
URL: http://sessan1.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

Godmorgon! Skönt med ytterligare en till sovmorgon innan skolschemat startar, hur stod det till med din morgon ? :D sovit gott?

2011-08-23 @ 11:52:50
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: snojbi

Vilken härlig bild.

2011-08-23 @ 22:31:15
URL: http://snojbi.blogstop.com
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Hej på dig Ida vännen:)



Nämen får säga OOOOOHHHHH WOW din blogg har också blivit riktigt snygg och jag gillade din makeover mycket:) Det gick bättre att läsa nu så mycket mycket bra:)



Kul att du gillade min makover också den är inte helt klar det ska komma lite swirvlar och fjärilar på sidorna också som är helt tomma just nu! Det är min kära dotter som är så himla snäll och hjälper mig och det tar tid att fixa till allt så hon tar lite och lite i tagit:)



Trevlig bild du delar med dig av och kul att "lilla loppan" har fått sadel:)



Man hälsar på i bloggarna när man har tid, lust, ork och möjlighet. Om någon kräver i från mig att jag ska hälsa på så försvinner det roliga med det och då skulle jag lägga ned!

Så jag blev mycket GLAD när du hade varit och hälsat på fast det ska vara på dina villkor för då blir det trevligt:)



Kul att du inte blev besviken när du hälsade på hos mig det glädjer mig mycket:)



Min sommar har varit den bästa sommaren på flera år sedan bilolyckan så jag är mera och mera på G och det är så underbart skönt:) Är så tacksam och lycklig för det:)



Ha en underbar fredag och helg och var rädd om dig!



Massor med STORA VÄRMA kramar från din lilla vän Inger:)



2011-08-26 @ 08:38:27
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: