>

Hej kära vänner! Nu är jag hemma efter 5 d...

Hej kära vänner! Nu är jag hemma efter 5 dagar i Halmstad & 2 dagar på Tjörn. Jätteskönt att komma iväg lite & få bada i havet & sola så mycket det bara går!!! På hemvägen var jag inne på Magnolias butik i Borås. Nä, billigt blev det inte... Köpte 7 st Miniworld stämplar, 2 normalstora, embossingpulver, några saker till CB;n & lite annat smått & gott. De hade även öppnat en inredningsbutik i grannlokalen & där kunde jag ha fastnat om nu tiden hade räckt till... Nu ska jag äta min omelett med keso & riven vitkål. Riktigt mumsigt! Njut av dagen & i morgon får vi scrappa för då ska det regna.../ kram Ida

Postad i: Scrapping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: