>

Fabrikens söndagsbild v 16

Fabrikens söndagsbild är idag från mitt köksfönster.
Det har fått en ansiktslyftning sen sist då jag tycker det är 
kul att förändra lite i hushållet då & då.


Köpte två ljusstakar på IKEA som hade en gammal, fin form men var aldeles för "fabriksvita".
Så jag tog fram sandpappret & pimpade dem lite...
Blev väldigt nöjd med resultatet.
Orkidéen fick jag på vår 10-åriga bröllopsdag som vi firade i mars månad.
Älskar orkidéer!!!


Plåtburken kommer faktiskt från Blomsterlandet...tänka sig att de hade sådana fina ting!
Gillar den skarpt!
Det lilla ljuset brinner nästan alltid & det tänder jag för vår församling & deras arbete.

Njut av denna underbara påsksöndag!
Kram Ida

Postad i: Vintage Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Vad snygga dom blev ljus stakarna när du fixat till dom tänk att med lite sandpapper så kan det blir så himla snyggt:)

Du ska inte tänka på att hinna med att svara på mina kommentarer:) Du hälsar på när du har lust, ork och känner för det:) Det ska inte vara ett måste sen så ska du tänka först och främst på dig själv och din hälsa:)

Men självklart så blir jag jätteglad när du har lämnat spår hos mig:)

Hoppas att det gick bra på sjukhuset för dig och att du fick fixa till din fot så det känns bättre nu!

Hoppas och önskar dig en fortsätt trevlig påsk och var rädd om dig:)

Massor med krya på dig kramar från lilla Inger:)



2011-04-24 @ 11:10:38
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: