>

Siliouette till salu!

2010-09-15_14_16 (MMS)

Siliouette till salu! Jag säljer min "sill". Har inte använt den så mycket som jag hade hoppats på. Den är knappt ett år gammal & jag har använt den max 15-20 gånger. Du kopplar smidigt in den till datorn & sedan kan du använda alla typsnitt från datorn i "sillen". Mycket enkelt! Med i kittet följer: installationscd, skärmattor (en ny), sladdar m.m. Kniven kan behövas bytas så småning om då jag mest har skuret kartong med den. Jag begär 2600 kr för den. Jag står för frakt inom Sverige. Betalning sker vid avhämtning eller via förskottsbetalning till mitt konto. Kan det vara något för dig? Hör av dig till mig via mail eller släng en kommentar här in under. Kram

Postad i: Scrapping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: