>

Grön/beige tema...

En liten bloggtävling ...igen...
Denna gång på Ett Trykk

"Vänner är som änglar
Man kan inte alltid se dem
men de finns alltid där"



Temat är grön/beige & vänskap.
Perfekt för jag ska skicka ett kort till min vännina.
På insidan har jag embossat ett ornament.
Tyvärr syns inte nyanserna så väl.
Jag har målat med perfekt pearls & embossat med koppar.
Botten är beiget cs & dp är ett gröntonat papper med texter.
Fotot hämtat från nätet.
Wish me luck!
Kram!!

Postad i: Scrapping Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: Ulla

Du vinner, jättefint.

Visst är det roligt, jag är helt såld på detta!

Kramis vännen

2010-04-06 @ 19:40:46
Postat av: Pernilla/Trollwing

Grattis tillbaka, och tack för din kommentar i min blogg, glad:-)



Åh, vilka underbara kort du gör! Helt galen i de vackra i vintage-stil, så kreativa och helt ljuvliga. Hoppas vi ses på en träff till hos Hildas snart, skulle gärna titta lite närmre på ditt skapande!

Kram kram

2010-04-07 @ 19:18:17
URL: http://trollwing.blogg.se/
Postat av: Linda

Åhhh, vad fint!! Jag kan inte alls den där vintage-stilen som du har men det är sååååå läckert!!!



Snyggt har det blivit här i bloggen också! Jag kikar in titt som tätt men hinner inte alltid kommentera... ;-) Du vet ju hur det är....

2010-04-08 @ 21:49:43
URL: http://pysselbus.blogspot.com
Postat av: ulla stigson

Hej vännen,

jag har lagt in dej som favorit på min blogg. Kanske vi kan röra runt lite i scrapparvärlden....

Hör av er om ni ska beställa....

2010-04-09 @ 18:01:06
URL: http://www.mittlillahimmelrike.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: