>

Liten börjar bli stor... Mina små kyckling...

2011-06-14_13_50 (MMS)

Liten börjar bli stor... Mina små kycklingar är inte så små längre. De börjar få fullt med fjädrar & gör tappra försök att flyga ur sin låda. Denna höna var min favorit tills jag såg att det var en tupp...skit också! Den har en vackert blå nyans som kommer bli superfin men jag tror att jag redan har hittat ett nytt hem åt den fast först måste han växa till sig lite mer. Det blir inte så mycket bloggande nu. Njuter av sommaren & har en hel del projekt för mig trots mitt ben. Ja just det! Måste ju berätta att jag blivit av med mitt gips här om dagen. Men helt fri är jag inte. Jag fick en så kallad ortopedisk stövel som jag ska ha på då jag rör mig men vid vila (ex på natten eller vid tvn) kan jag ta av den! Det känns härligt att få lite frihet iaf. Men hjälp vad stel foten är...kan ju hoppas att jag får upp full rörlighet i den igen efter kommande rehab. Som sagt; inte lika mycket bloggande nu men håll ut ibland dimper det ner ett inlägg då man minst anade det hahaha. Kram Ida

Postad i: Scrapping Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det blir nog en tjusig tupp av din "höna".



Skönt att gipset är borta och hoppas nu att benet blir helt okej ganska fort.

2011-06-15 @ 18:40:28
Postat av: Lindha

Vilken söting!!! Lite roligt att det var en tupp och inte en kyckling! =)

Skönt att du fått släppa ut ditt ben på grönbete! Hoppas du återhämtar dig fort!



Kram Lindha

2011-06-16 @ 09:02:26
URL: http://lindhasplejs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: