>

Altrat en box till Vintageudfordring...

Nu var det ett tag sedan jag Altrade något...
tja bortsett från tändsticksaskarna då...
 men då det dyker upp en så här trevlig utmaning
& då måste jag bara haka på.

Det är
Vintage Udfordring
med
Tema: "
Pynt en juleæske"

&

Nordsalten
med
Tema: "Låt Dig inspireras av denna bild "


Såklart tänkte jag, det ska jag lösa.
Först tänkte jag använda denna bild men
den passade liksom inte in på boxen.
Den är vackert julig & så änglalik så jag fick denna idé.


Denna lilla ask köpte jag på en mässa förra året.
Den har legat & väntat på min inspiration så nu tyckte jag att det var dags.
Pappret kommer från Ladybug.
Ett juligt vintagemotiv med änglar på som jag hittat på nätet.
Jag har embossat runt motivet med Rangers "Puffy".
Alla kanter är chalkade med Distress "Vintage photo" & "Walnut stain".


Tag med texten:
"Have yourself a merry little christmas"
Spets runt botten på asken & även en spetsduk på ena "gaveln"
som är dekorerad med stickles.
På andra gaveln har jag satt vackra pearl slingor.
Spets & hampasnöre om pricken över i.


Baksidan har ett stämpeltryck från Inkido.
En liten tag med två små vintageflickor som jag chalkat lite.
Vi får se hur det går.
Vad jag ska lägga i boxen har jag inte bestämt än men
tro mig det kommer inte bli något bekymmer...

Postad i: Vintage Kommentarer (6)

Kommentarer
Postat av: anne bente

åh.... noget såååå utrolig nydelig-



100000 tak for at du deltager på NSHK og Vintageudfordring

2010-11-17 @ 19:07:50
URL: http://www.annebenteslillested.blogspot.com
Postat av: Wenche

Den ble helt fantastisk lekker. Nydelig pyntet. Takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.



-DT Wenche

2010-11-18 @ 08:11:18
URL: http://www.wenchespapirkaos.blogspot.com
Postat av: Karin

Va fint!

Jag ska ge presentkort i julklapp så jag funderar på att göra en box lr liknande att lägga det i. Får se vad jag kan hitta på :) Jobbar ju hela julhelgen så det blir nog inte mycket julfirande för min del :( men så är det... Jobbar min sista dag den 14 januari så jag får fira då ;)



Det ser lite mörkt ut på pyssle fronten den 27 i kyrkan....



Ha det gött

2010-11-18 @ 08:59:53
URL: http://scrappkarin.blogg.se/
Postat av: Marianne (Sakkalo)

Lekkert! Flotte farger, nydelige detaljer!

Takk for at du deltar i utfordringen vår hos Nordsalten Hobbyklubb - lykke til!

God søndagskveld til deg!

♥ Marianne

2010-11-21 @ 18:36:22
URL: http://sakkalo.blogspot.com
Postat av: Dorthe

Det er en meget smuk æske.

Den er llavet i smukke farver og har så mange smukke detaljer.



Tal for din deltagelse ved Vintage Udfordringen.

2010-11-21 @ 20:23:18
URL: http://vintageudfordring.blogspot.com
Postat av: Linda S. L

sååå flott denne var, herlige farger og nydelig pyntet :D takk for din deltagelse hos vintage udfordring :D

klem fra linda s l

2010-11-30 @ 11:04:10
URL: http://www.linsal79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: