>

Ett kalaskort till en 40- åring...

För en tid sedan var vi bjudna på 40 årskalas UTAN BARN!
Det var så trevligt att i lugn & ro kunna sitta tillsammans, bara vuxna utan barn som ska kollas & passas på. Det var så himla trevligt!
Jag gjorde kortet från alla vänner & så här blev det.



Ett vanligt 6"x5" kort som har fått ett gulligt motiv från...ja just det...kan inte fatta att jag aldrig kommer ihåg detta. Kan det vara Wilda stamps kanske...
Jaja, motivet är i alla fall färglagt med Distress Inker & på glasögonen har jag lagt lite 3D lack.


Namn & siffror är QK "Magnolia", ett mycket vackert alfabet.
Lite band, spets & metallcharm fick vara med på ett hörn men jag valde helt bort blommorna denna gång.


Inuti kortet hittar man själva hälsningen & ett presentkort på att flyga helikopter själv tillsammans med en instruktör i en timme. Tror nog att han kommer gilla detta!

 
Sedan hade jag några blänklar i också.

"Birthdays are good for you, the more you have, the longer you live"
&
"You look good for your age, almost human"

Så sant, så sant...

Njut av kvällen!
Kram Ida

Postad i: Scrapping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: