>

Ett annat sätt att fixa snygga ljus på...

Hej igen!
Konstaterade här om morgonen att det var vintrigt i luften.
Barnen hjälpte gladeligen till med att skrapa bilrutorna "hellre än bra..." men man får vara glad för all hjälp man kan få med detta lilla gissel.
Härligt, hög luft var det i alla fall & sedan kom solen så var denna vackra höst/vinterdag räddad.

Vill även flagga för min vän Ulla som just nu har en liten give away på sin blogg.
Hon är en riktig fena på inredning & återbruk så ta en sväng in dit & var med!
Ullas blogg


Vem har sagt att man bara kan dekorera blockljus?!
Har inte en aning...
Jag har börjat pynta vanliga stearinljus & det blir riktigt trevligt.
Minimagnoliorna funkar kalas till detta då de har perfekt storlek.
Även små texter funkar fint.


En av favotiterna är den lilla tomte gubben i mitten.
Han är så charmig (tror det är panduros).
Jag färglägger dessa motiv med filtspets penna.
Men man får vara försiktig för silkespappret är ju så tunt.

Njut av denna underbara dag!
Kram Ida

Postad i: Scrapping Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Linda/Pieces by Pieces

Men Ida, var fint - och läckert med färglagda motiv!!

Ja, när bilrutorna behöver skrapas är vintern på G. Mina barn hjälper också till, helt frivilligt, men jag gissar att det är nyhetens behag...:)



Kram och ha en fin dag!

2011-11-16 @ 08:02:07
URL: http://piecesbypieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: