>

Fabrikens tisdagstema v.18 Min favoritblomma...

Fabrikens tisdagstema Min favoritblomma var inte svår!
Jag älskar orkideér i alla färger!

Just nu vilar de. Blomningen var kring jul & då var de helt fantastiska.


Jag tror att jag har ca 20 st orkideér i mitt hem + några mini orkideér som trivs bäst på dotterns rum...


Kan konstatera att de flesta går i rosa & vita nyanser.

Nu på våren kommer det ju många underbara blommer ute också.
Körsbärsblommor är underbara. Deras vita plym runt trädet är helt fantastisk.

Sedan gillar jag Forsythia som blommar på kal gren. Tyvärr klarade inte min lilla Forsythia den kalla vintern så jag ska köpa en ny tänkte jag.

Ha en underbar tisdag!
Kram Ida
Postad i: Övrigt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Ulla

Ja visst är Forsythia vackra. Vi har två stycken som blommar just nu.

Själv är jag inte alls en orkideemänniska, så jag brukar ge bort dem till min mamma när de blommat ut. Hon har full koll på orkideer, de är alltid så vackra.

Ha en bra vecka, kram ullamaria

2011-05-03 @ 20:24:51
URL: http://www.mittlillahimmelrike.blogspot.com
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Underbara bilder du delar med dig av:)



Tack snälla för dina ord hos mig jättegulligt av dig och jag uppskattar det jättemycket:)



Förstår att det måste vara jobbigt och frustrerande för dig att inte kunna hjälpa till som du vill!

Vi har tur båda två med underbara men som ställer upp och hjälper till:) Men hade det varit tvärt om så hade vi gjort samma sak det är jo det man gör ställer upp för veranda:) Å jag är säker på att han gör det så jättegärna :)



Ha en underbar dag och vecka du med:)

Massor med kramar från Lilla Inger:)

2011-05-04 @ 05:34:44
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: