>

Ett bröllopskort...

Nu är det bröllop på G.
Det är en syssling till min man som har hittat en underbar kvinna att gifta sig med.
Bröllopet är i dag! Vi ska inte gå men sänder dock ett litet hemmagjort postogram.
Det blev ett vitt & grönt kort- basen vitt cardstock & ett designpapper med blomster hjärtan i grönt.


Jag har valt en stämpel som jag annars brukar rata.
Den är från Skogstokiga & det är min svägerskas stämpel- hon älskar dem!
Som vanlit färglagt med Distress Ink Refil.


Spets & gräddvitt satinband i kanten samt en lite skylt med brudparets namn på.


Lite blommor som går igen i motivet samt en vit pärltråd.
Några hjärt nålar i toppen blev pricken över "I".


Innuti har jag fortsatt med samma design som utsidan.
Spellisarna har fått hjälpa till här att få ordning på texterna...


Här har jag citerat sångtexten- "Det vackraste..."


...å baksidan är öronmärkt med mitt "bomärke" samt en Pieces stämpel som säger:
"Live the life you have dreamed".

Jag önskar dem allt gott & ett underbart liv tillsammans!

Ha en fantastisk lördag & ta hand om dem du älskar!
Nu ska vi ut & bygga klart hönsgården!
Kram Ida

Postad i: Scrapping Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Vilket härligt bröllopskort, strålar av glädje!

Fint dekorerat och hjärtpinsen är underbara!

Älskar texten Det vackraste, passar verkligen!

Må så gott!

2011-05-28 @ 11:30:53
URL: http://ann-charlottes.blogspot.com
Postat av: Karin

Va fint!!! Å vilket snyggt brudpar! Måste vara en tjej med smak som har den stämpeln :P



Ses ikväll kram

2011-05-28 @ 13:12:36
URL: http://scrappkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: