>

En skattkista i miniformat...blir inte många slantar i den!

Ja nu har jag suttit vid scrappbordet igen.
Har haft lite ont i min fot sedan jag bytte gipset i förra veckan...vet inte vad de gjorde med fossingen...
Hur som helst:
Denna lilla söta skattkista hade INGER gjort & jag var ju bara tvungen att pröva...
Den var lätt & jag upptäckte att det hänger mycket på pappret...


Lite små detaljer; ett lås med nyckel, silvriga blommor i hörnen, blommor & blad, spets från mormors låda & text från Pieces. Även fläckarna på pappret är en Pieces stämpel- love it!


Gjorde ett handtag av spets som jag satte fast med öljetter.


Tja insidan blev la inte så kul direkt...
Kardborrelåset funkar inget vidare så den måste jag fundera på.
Det är så att locket är så spänt så det kräver sitt lås för att det ska sitta kvar.


på Baksidan gjorde jag två "gångjärn" av papper.

Jag ska pröva denna igen.
Måste öva lite & den är suvé att ha en liten gå-bort-present.
Här hittar du mallen om Du vill pröva själv!

Ha en fin dag!
Kram Ida

Postad i: Scrapping Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Lilla Pyssel Inger

WOW titta här vad snygg den blev:) Så kul att du testade på och min första som jag försökte mig på gick i sopkorgen så jag behövde öva innan jag fick till min som jag ville:)



Ha en toppen dag och vecka och var rädd om dig:)



Kramar från Lilla Inger vännen:)

2011-05-24 @ 06:43:49
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Hej igen på dig och god morgon:)

Vissa saker måste man testa på mer an en gång för att få känslan och även lära sig av misstagen som man gör! Mina första provalster brukar aldrig bli bra måste testa på innan man gör på riktigt:)

Du ska se att nästa kista kommer du bli mycket nöjdare med själv det är jag säker på fast jag gillar den du visar tycker det var snyggt gjort:)



Vad glad jag blir att du gillar min Sy låda och du jag tycker att kistan var jobbigare att göra en den. Så har du fixat kistan så fixar du en sy låda också det vet jag blink blink:)



Kramis kramis från Lilla Inger vännen:)



2011-05-24 @ 06:54:49
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: