>

Vätterscrappen i korta drag & en stämpelpremiär!!!

Igår var jag på den fantastiska VÄTTERSCRAPPEN!
Det är
Hildas Rum i Tenhult som annordnaden denna träff för andra gången.
Vi var omkring 30 ladys som satt i skolans matsal & scrappade från 10.30----Jag begav mig vid 19.30 ca men då var det fortfarande ett glatt gäng kvar.

Under dagen var det olika workshops där man fick se distressmålning, kaffefilter- blommor & olika maskningar.

Angelica hade flyttat med sig HELA butiken till skolans matsal (vilket arbete!) så vi kunde shoppa på plats.
Till min stora glädje hade hon fått hem massor av nya grejor- bland annat MÄNGDER av underbara stämplar!
Så givetvis köpte jag en del...som vanligt alldeles för mycket...;)



Denna lilla stämpel från Inkido.
Ger snygga, smutsiga hörn.
 
Sedan blev jag lyrisk för hon hade fått hem många fina Tim Holtz grejor. Jag köpte dessa tre stämplar- collagestämplar som är helt underbara-
Vad jag ska ha dem till? Ingen aning men visst är de vackra!!!


Sedan blev det en kvadratisk collagestämpel från REPRINT.
Visst känns den sommrig!

Sedan var det premiär!

Hildas Rum presenterade ett nytt sammarbete med Pieces by Pieces.
Det är en helt ny serie med textstämplar- HELT UNDERBARA!!!
Det är en tjej som heter Linda som har skapat dessa vackra texter.
Dessa kan jag varmt rekommendera!

Japp det var en underbar dag! Jag vann till och med en av tävlingarna men den visar jag Dig i morgon!
Kramar
Ida

Postad i: Scrapping Kommentarer (5)

Kommentarer
Postat av: Linda/Pieces by Pieces

Gulle dig - tack för söta ord!:) Visst var det kul igår, hoppas på en repris snart igen. Jenna var så nöjd, så nöjd med dagen - så härligt att se!



Kram Linda

2011-03-06 @ 17:12:49
URL: http://piecesbypieces.blogg.se/
Postat av: Ulla

Jätteroligt att du vann åxå, ska bli så kul att se vad du gör utav det.

Det var en underbar dag i alla fall...

kram ulla

2011-03-06 @ 17:47:41
URL: http://www.mittlillahimmelrike.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hejsan, skulle du vilja ha bloggsvar? tänkte bara tipsa om en tävling jag har där man kan få en bloggsvarsinbjudan, läs mera här: http://robinhoods.se/2011/march/bloggsvarsinbjudan.html#comment

2011-03-06 @ 18:57:58
Postat av: Maria

Hej!



OJ vad stämolar du köpte! Jag stmplar ju inte,,,,än ;) Men det blev dyrt ändå. Kan jag beställa 2 sånna ljus av dig som jag fick till Anita?? De var så fina!



kram Maria

http://mariasdagbok.blogspot.com/

2011-03-06 @ 19:11:02
URL: http://www.mariasdagbok.blogspot.com
Postat av: Lilla pyssel Inger

Å vad det lät mysigt med pyssel träff vill också åka på någon träff snart!!! Fast jag ska på träff om ca en månad då har Mia Mixsen pysselträff här i Nyköping och det ska bli superkul:) Längtar:)



Mycket fina stämplar som du köpt nu blir det mysigt att pyssla med så mycket nytt:)

Å Grattis så himla kul att du van stämplar också vilken lycko ost du är:)



Önskar dig en toppen måndag och vecka och ha det bäst:) Kramar från lilla Inger vännen:)

2011-03-07 @ 05:45:12
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: