>

Ljus på beställning...nr.3

Ja, vem hade kunnat ana att det skulle bli sån strykande åtgång på ljus...
Fick en liten beställning på ett ljus som skulle vara lite vårigt.
Så jag fortsatte med de limefärgade tonerna.


En liten grästuva med fladdrande fjärilar blev själva basen på detta ljus.
Texten "Du är en ängel" från Inkido, en Martha Stewert fjäril & riktigt gammal spets som jag hade i mormors låda. Ett grönt satinband & en lime prickig blomma med guldnål. Har toppat allt med litte stickles glitter.
Nu är det väl inslaget i cellofan & ska transporteras till sin beställare.

Önskar Dig en underbar dag!
Hugs

Postad i: Scrapping Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Så himla roligt att dina snygga ljus blev eftertraktade men jag förstår varför dom är super snygga:)



Hoppas att du får en toppen måndag och vecka:) Ha det bäst och kramar från lilla Inger:)

2011-03-28 @ 08:23:08
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Tack snälla kul med en vinst brukar inte ha sådan tur så jag blev jätteglad:)

Å nej vilken otur det låter inte roligt alls med feber över 39 grader aj aj aj!

Bädda ned dig och ta väl hand om dig själv!!!

Å tack snälla Ida för dina gulliga ord blir jätteglad över att du tycker att jag inspirerar dig:)

Jag hoppas verkligen att jag slipper influensa med feber har nog med min värk, kramper, huvudvärk och sömnlöshet!

Sänder en massa med KRYA PÅ DIG KRAMAR och hoppas att du blir bättre SNART:)

Kramis kramis från lilla Inger:)



2011-03-29 @ 04:54:19
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Linda/Pieces by Pieces

Jag förstår varför du får många beställningar - de är ju helt underbart fina!



Kram

2011-03-29 @ 09:15:54
URL: http://piecesbypieces.blogg.se/
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Det är bara lilla jag som tittar in:)

Hoppas att du får en riktig trevlig dag och ha det bäst:)

Kramar från Lilla Inger:)

2011-03-31 @ 05:53:26
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: