>

Ljus på beställning...nr. 1

Fick beställning på ljus.
Det är roligt att göra men lite klurigt att få det riktigt bra.
Dessa ljus skulle gå i lime/blå.
Jag visar det ena idag...


På detta ljus har jag använt mig av "Pieses"- stämplar, Tim H.- stämpel, spets från mormors låda & satinband.
En brad & en matchande nål håller ihop alltsammans längst ner på ljuset.
Fjärilen är så klart en Martha Stewert punch.
Har använt mig av Distress färger till stämplingen.


En närbild på "Pieces" stämpeln.
"A singel Rose can be my garden- a singel friend, my world"
Tycker att den är så vacker!
Jag hoppas att det ska bli till belåtenhet...

Å du! Glöm inte min bloggcandy!
Du hittar den i min sidebar!

Ha en underbar dag!
Kramis

Postad i: Scrapping Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Linda/Pieces by Pieces

Vilka fina ljus du gjort! De kommer inte att vilja elda upp det:)



Ha en toppenlördag!



Kram

2011-03-26 @ 17:55:34
URL: http://piecesbypieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: