>

Fabrikens tisdagstema... Konst! v 12.

Fabrikens tisdagstema denna vecka handlar om "Vad är konst för mig?"
Tja jag gillar så många olika saker men tänker sällan på det som "konst".
Jag har några konstänrer som jag gillar skarpt men denna konstnär står nog högst i kurs.

Bev Doolittle är en skicklig konstnär.
Hon är inspirerad av indianskt; hästar, örnar, prärie miljöer osv.
Hon gillar att leka kurragömma i sina målningar...
Denna är en av mina favoriter "Hide and Seek"...ser du vad det är?

Pintos
Denna tavla heter "Pintos".
Ser du vad som gömmer sig?


Detta är också en kluring...
Japp, Bevs målningar är verkligen riktiga konstverk!
Önskar Dig en underbar dag!
Kramis

Postad i: Hästarna Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Det finns så mycket härlig konst! Det är bara fantasin som sätter gränser...

Ha en fortsatt bra tisdag.

Kramen.

2011-03-22 @ 09:41:22
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: enannanhelena

Konst som optisk synvilla? Ja, varför inte!? Lite roligt och dessutom extra tilltalande för en gammal optikerassistent som mig... :)

Kul!

/helena

2011-03-22 @ 12:03:34
URL: http://evigakvinnor.blogspot.com
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Vilka underbara bilder du visar och jag håller helt med det finns mycket underbar konst:) Tyvärr så är jag inte så jätteduktig på att njuta av den får nog försöka ändra på det hmmmm.

Familjen är det viktigaste och det bästa som finns instämmer HELT med dig på den punkten!!!! Å jag håller också med om att det gäller att ta till vara varandra och tiden man har tillsammans!!!

Vilken tur vi har du och jag som har sådan himla tur att vi har sådana underbara familjer känner mig rik:)

Ha det bäst och var rädd om dig:)

Kramar från lilla Inger vännen:)



2011-03-23 @ 07:11:13
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: ulla

Nämen, har aldrig sett dem förr.

Det var ju skickligt gjort. Väldigt annorlunda å kluriga.

ps, jodå, pizzabiten till mej räcker till typ fem middagar.

Fryser in å tar fram ...

kram Ulla

2011-03-24 @ 19:59:24
URL: http://www.mittlillahimmelrike.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: