>

Fabrikens söndagsbild v.12

Å vilken vår det blev bara så där rakt av bara!
Jag njuter till fullo & försöker att vara ute så mycket som det bara går.
Jag & dottern har varit ute & ridit några långsvängar i skogen & det är riktigt roligt att äntligen få göra hästarna till ett gemensamt intresse.
(Klicka på bilden så kommer du till Fabriken)

Idag vill jag bjuda Dig på en bukett vita tulpaner.
Det är min dotter som har valt dem & de får stå i min fina hästvas.
Gillar denna vas men jag vet inte vem som tillverkat den.
Känner du igen modellen kanske?
Jag vet bara att den är väldigt gammal & kommer från min gammelmoster.
Hon var väldigt glad i Lisa Larsson figurer...kanske det är en sådan?

Jaja, sitt nu inte förlänge vid datorn utan gå ut & njut av det underbara vädret!
Kramar

Postad i: Övrigt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: ulla

Oj, en Lisa Larsson, hm där ligger mycket fina pengar ;)

Har kikat på ett växthus idag å beställt ett.

Ska bli så roligt att få sätta igång å bygga det. Krya på dej.

Kram ulla

2011-03-27 @ 16:50:21
URL: http://www.mittlillahimmelrike.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: