>

#25 dagens bild...

Idag ska ni få möta:
"En person som alltid gör Dig glad"

Person & person tänker Du säkert nu...
Ja, men den som bara gjort mig glad hela tiden är faktiskt denna lilla häst.
Detta är farfars russvalack som jag fick i uppdrag att köra in i sommras.
Han heter TORVAL (efter den gamle veterinären...) & är 8 år & har bara gått och drällt i hagen hela sitt liv.
Men vilken lyhörd häst- han svarar helt fantastiskt på kropps språk
& har en naturlig eftergift & arbetsform som inte många pållar har .
Detta är vårt första arbetspass. Han ska gå fram & följa linans tryck. Ser Du hur fint han lyssnar?
Tyvärr vrickade han till sig i slutet på sommaren så han är inte helt klar med sin utbildning...men i sommar kör vi på igen!

Kramar!

Postad i: Hästarna Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Vad fin han är din Torvald! förstår att du är duktig när du får uppdrag som detta, älskar hästar

men rider tyvärr inte längre.

Hii Hii jag har lämnat två kommentarer efter mig i din bloggcandy, min dumma dator och jag är trött, du får gärna ta bort ett inlägg av dem, förlåt mig!

Kram Ann-Charlotte

2011-03-15 @ 22:34:19
URL: http://ann-charlottes.blogspot.com
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Vilken underbar häst jag tycker om hästar och har alltid önskat att rida någon gång men en så länge har det tyvärr inte blivit av!!!!

Du måste vara riktigt duktig på detta med hästar du ser mycket proffsig ut på bilden:)

Ha en toppen dag och ha det bäst massor med kramar från lilla vännen Inger:)

2011-03-16 @ 06:16:04
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: