>

Pycklisarna börjar bli stora...

2011-06-27_20_53 (MMS)

Nu är kycklingarna strax 6 veckor gamla. De har fått fjädrar men är fortfarande ganska duniga på huvudet. Idag satte jag dit två sittpinnar & de älskar dem. De nyttjar båda två så alla kan få plats. Det är bra om de redan från början kan lära sig att använda olika höjdnivåer. En annan tokig grej som hänt här hemma är att på midsommar busade min man med alla barn som var med & fick en muskelinflamation i sitt vänsterknä så nu hoppar han på kryckor oxå...ja vad tror folk om oss...kryckfamiljen!! Ja det är ganska komiskt trots allt... Nu ska jag strax ut & äta med mitt juntagäng. Vi ska till AnnaGretas i Jönköping så det blir tappas. Mums!!! Ha en underbar kväll! Kram Ida

Postad i: Scrapping Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: Lindha

Hahaha! Tur att man inte har hälsat på hos dig! Skulle säkert sluta med både ett och två gipsade ben! =) Skämt åsido, så söta de "små" kycklingarna blivit!!



Hoppas maten smakade bra!?

Kram Lindha

2011-06-28 @ 20:50:47
URL: http://lindhasplejs.blogspot.com
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Hej på dig Ida vännen:)

Nu var det ett tag sen jag hälsade på så ville titta in och säga hej:)

Det händer saker hos dig och vad dom växer till sig dom söta kycklingarna:)

Hoppas det går bra med din fot och allt annat:)

Önskar dig en jättetrevlig fredag och helg:)

Kramar från Lilla Inger vännen:)

2011-07-01 @ 05:00:50
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: ulla

Kikar in som hastigast för att önska dej en skön och kryckfri semester....

kram ulla

2011-07-02 @ 19:30:30
URL: http://www.mittlillahimmelrike.blogspot.com
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Hej på dig Ida vännen:)



Puh så var det måndag igen fasen vad tiden går fort!!!



I bland så blir det mycket tidligt för mig, vaknar och kan inte ligga på min rygg och nacke det värker så. Då är det bara att komma sig upp och röra på sig oavsett vilken tid det är!



Du har helt rätt korgarna är något som har blivit en favorit till mig att göra tycker jättemycket om dom. Sen är det tacksamma presenter att ge bort också:)



Vad kul att du har kunnat testa på att simma lite och är jätteglad för din skuld att det går åt rätt håll:)

Kämpa på heja Ida:)



Önskar dig en jättetrevlig måndag och vecka och ha det bäst:)



Massor med kramar från Lilla Inger vännen:)



2011-07-04 @ 12:57:26
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: