>

Bröllops kort igen...

Så var det ett bröllop igen!
Det är min svägerskas syster som i helgen gifte sig med sitt livs stora kärlek.
Vi kände att vi vi ville sända ett litet postogram till dessa tu så jag gjorde ett litet kort i vintage stil.


Har använt ett vitt CS i botten & sedan är det ett Designpapper från Inkido.
Ett vintagefoto från nätet som jag färglagt med en gnutta distressink för att höja rosorna.
Wellpappen har fått en tuch av bruna nyanser.
En charm från Tim Holtz collection & spetsar från mormors låda.
Valde att inte ha några blommor på detta kort...inte så vanligt för att vara mig...

  
Några detaljer.
Kanterna är stämplade med Peaces "spots".

 
 
Insidan med texten " Det vackraste..." tycker den är fin.
En liten came-charm med spets under.
Sedan valde jag en kort hälsning från oss.


Givetvis signerat på baksidan.
"When love knocks- open your heart"

Bröllopet gick i enkla toner med picnick filtar i gräset & plockmat.
Så mysigt & familjärt!
Jag önskar dem allt gott i livet!

Ha en underbar vecka!
Kram Ida

Postad i: Vintage Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: Linda/Pieces by Pieces

O, vilket ljuvligt bröllopskort!!! Så fint med de rosa rosorna i vintagebilden som går igen i pappret bakom!



Ha det så sommarbra!



Kram

2011-07-11 @ 16:52:24
URL: http://piecesbypieces.blogg.se/
Postat av: snojbi

Åhhh det är ju helt underbart

2011-07-11 @ 20:59:05
URL: http://snojbi.blogspot.com
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Vilket underbart bröllops kort du har gjort dom måste ha blivit så glada för detta:) Så himla valarbetat och snyggt:) Jag gillar det mycket:)



Hoppas annars allt är jättebra med dig och att du har det bra:)



Massor med sommar kramar från Lilla Inger:)

2011-07-12 @ 08:48:27
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Hej igen på dig:)

Tack snälla för dina trevliga ord om mina tändsticksaskar så gulligt av dig:)

Jag är helt övertygad om att detta underbara bröllops kort gick hem:)



Tråkigt att du vaknade med en riktig huvudvärk i dag hoppas att det ger med sig snart !!!!

Du får ta det lugnt och dricka mycket det ska hjälpa mot huvudvärk säger dom som vet !!!



Jag pysslar lite då och då för tiden när jag känner för det och har tid och lust. Så är det lite med bloggen också. Men så är det nog för dom flesta runt om just nu !



Nästa vecka ska jag åka i väg helt ensam med min kära sambo och det ser jag mycket fram i mot:) Vi ska segla runt i Stockholms skärgård bara ta dagen som den kommer mysa och ta hand om veranda:) Bättre kan det inte bli:) Du får jättegärna hålla tummarna för oss att vi får fint väder:)



Ha det bäst och massor med kramar från Lilla Inger vännen:)



2011-07-12 @ 09:06:13
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: