>

Vintage i starka färger... bläää!

Okej, detta komer jag inte att göra om!
Känns helt fel! Vintage för mig ska inte vara så här mycket färger.

Det är
Vintage udfordring
med
Tema: Färgglatt
som har gjort att jag prövat det här.
Jag blev inte nöjd men smålänning som man är så kan jag inte med att slänga det...


Jag har et brunt cardstock i basen sedan har jag använt mig av en
Tim Holtzprodukt- embossingplatta med trämönstring.
Motivet är taget från internet & ramen är spellbinders.
Embossat med hologram från Inkido & stickles är påfört lite här & där.

 
Ett vinrött sammetsband på kanten.
Tagen är utskriven från nätet & stämplad med en Reprintstämpel
"Grattis på födelsedagen"
Blommorna är utstansade med retropunch.
Några små blommor i orange där imellan & rhinestones samt stickles.
Jag har chalkat med Distress Ink Agde Mahogny.

Jaja, gillar inte färgglada vintage grejor...inte i rött i alla fall.
Tillbaka till brunbeiga toner hahaha!
(Jag har nummer 65 i challengen.)
Ha en underbar dag!
Kram

Postad i: Vintage Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Renate Fosshaug

Flott kort med ett nydelig bilde du har laget deg her.

Nydelig med alle blomstene på siden.



Takk for at du deltar hos Vintageutfordring.

Hilsen Renate

2011-01-27 @ 12:23:20
URL: http://ullpurka.blogspot.com/
Postat av: Benita

Lækkert kort i flotte farver. Det kan du da sagtens være stolt af!



tak for din deltagelse hos vintageudfordringen.

2011-01-28 @ 21:28:35
URL: http://anonym-scrapoman.blogspot.com
Postat av: Linda S. L

heia. syns det ble veldig fint jeg og syns du klarte fargerik vintage bra :D

Men det er ikke lett om man ikke er vant med det :D

takk for ditt bidrag til vintage udfordring!

klem linda s l

2011-01-31 @ 17:05:45
URL: http://www.linsal79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: