>

Fabrikens tisdagstema...badrum!

Vårt hus är stort!
ca. 230 m2
I detta hus finns det två badrum.
Ett på 16m2 & ett på 5m2.
Det mindre badrummet är inte inrett ännu. Det står i bjälklaget med sågspån & allt... ingen vacker syn...
Fördelarna med detta badrum är att det är helt otvunget; man kan forma det som man själv vill, sätta toastolen där det passar bäst osv. Det ända som bromsar fantasin är väggarna.

Har letat efter ideér ett tag för nu i vår ska vi äntligen fixa till det lilla badrummet (efter 11 år...)
Här nedan är ett förslag på vart mina ideér drar.


(Bild lånad från inredo.blogg.se)
Jag vill gärna ha en comod (tror det stavas så).
Tycker att det är superläckert.

Kolla sedan in denna läckra kran!
Vill ha!!!

(Bild lånad från http://inspirationivitt.blogspot.com/)

Hittade även denna fina bild. Detta badrum har massor av fönster. MAn får inte vara prydd eller ha en massa nyfikna grannar om man ska bada här inte...hahaha!
Vi har förberett instalation av ett bubbelbad i vårt stora badrum men det har inte blivit av ännu.
Men det finns med på "att-göra-listan".
Glasverandan byggdes om till badrum.
(Bild lånad från ByggMax)

Hoppas att du får en fin tisdag!

Postad i: Övrigt Kommentarer (5)

Kommentarer
Postat av: Bittan

Det blir nog ett uuuuuuuunderbart badrum :-)



Min butik ligger för tillf halvnere. Jag har gjort 2 axeloperationer på 6 månader den senaste i nov så jag har varit sjukskriven i snart 11 månader. Börjar jobba så smått 1 mars igen och ska vara helt reparerad framåt hösten har farbror doktorn lovat.

Därför tar jag bara emot kunder vid ök och inget nytt har kunnat tillverkas i några större mängder. I webbutiken trillar det in beställningar då och då.

Den hittar du i min vänsterspalt om du vill kolla.



Jag kom på att jag har varit inne på din blogg via nån scrap innan men då kopplade jag inte att det var DU. Oftast har man ju kontakt med "okända" långt bort och man tänker inte ens på att det kan vara nån på gatan bredvid haha :-)

Kram Bittan

2011-01-25 @ 08:43:06
URL: http://bitsblog-bits.blogspot.com/
Postat av: Catarina

Todiloo!

Jasså inte rosa för din del ;) Ok då, ska bli spännande att se hur du får till det i ditt lilla badrum, för du kommer väl visa resultatet? =)

Usch vad avis jag blir på att du bor så stort, jag vill med ha det så!!



Kram Catta

2011-01-25 @ 10:37:14
URL: http://ljuvamagnolia.blogspot.com
Postat av: Hwita Villan

Kul projekt! Och det finns ju hur mycket inspiration som helst där ute i "cyberrymden" ;-). Ska bli kul att se hur ni väljer att göra, en liten fingervisning har vi ju fått nu på vad ni gillar iallafall :-).



Lycka till i utlottningen!



Kram M

2011-01-25 @ 10:55:28
URL: http://www.hwitavillan.blogspot.com
Postat av: Elvira

Det kommer att bli jättefint badrum om ni väljer något i den stilen. Kul att få se sen då hur det blev.



Kram Elvira

2011-01-25 @ 12:48:32
URL: http://elviraspekulerar.blogspot.com
Postat av: Carina - inspirera

Kul tema - att titta in i badrum!

Gillar din idéer...härligt när det finns utrymme!

Ha en underbar tisdag.

Kramen.

2011-01-25 @ 13:03:09
URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: