>

Cards for man ... så olikt mig!

Detta kort tänker jag delta med hos bloggen
Cards for man
Tema: Let´s party!

Denna typ av motiv är så typiskt min svägerska! Hon gillar skämtsamma stämplar medans jag mer dras till de "vackra & fagra" motiven...

Så det var faktiskt lite ovant, men kul, att färglägga denna lilla drake.
Hittade den som en Freebee (Dustin Pike) på nätet. Han har massor med Freebees!
Denna är faktiskt lite charmig ...


Den är färglag med Distress Ink & ballongen, ljuslågan samt toffsen på hatten har fått sig en tuch av Glossy accent. Pappret hade jag liggande & jag har stämplat swirlar med stämplar från Kaiser.


Blommorna är retropunch med stickles glitter, bling m.m.
Texten kommer från Inkido "Grattis på födelsedagen"


På insidan hänger en liten apa som också är en freebee från samma ställe.
Han är färglagd som ovan med en fin glänsande ballong!

Vi får se hur det går... De har tyvärr "Random Integer Generator" så då kan vem som helst vinna utan att kortet behöver vara fint...tycker jag är lite synd för då sänks standarden på korten... mitt nummer är i alla fall 45! Så då får jag hoppas att det är det som väljs...

Jaja, jag är nöjd med mitt kort & det ska snart
tilldelas någon mycket speciel!
Kram & ha en underbar helg!!!

Postad i: Scrapping Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Donna

Lovely card. I'm a big fan of Dustin Pike images. Thanks for joining us over at Cards for men and good luck with the challenge.



I'll keep my fingers crossed for you in the random draw.



Donna x

2011-01-21 @ 12:50:01
URL: http://donnasdenofcrafts.blogspot.com
Postat av: Linda

Ohhh, Ida!! me like Vilket kort!! Helt otroligt söt drake, även om jag är mer som du och dras till "fagra" motiv...



Hoppas du får en härlig helg!



Kram

Linda

2011-01-21 @ 15:58:40
URL: http://pysselbus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: