>

Lite vårkänsla tack! Tävling hos Mixen!

Japp nu börjar det att spritta lite i bena även på denna vintervarg.
Lite vår om jag får be!
Hos Mixen har de en tävling efter en sketch

& temat ska vara ett VÅRKORT!


Jag har använt mig av ett shimmrande cardstock i botten sedan är det Maja Designpapper för hela slanten.


Ett kakpapper, spellbinders; hörn, cirklar m.m
Motivet är hämtat ifrån nätet & det har jag färglagt med Distress Ink Reinker.
Blommorna: rosor, kallor, tussingar & rosknoppar.
Bladen är punchade & några retroblommor här & där.
Sedan har jag påfört lite stickles glitter här & där.


Texten "Vårhälsningar" är embossad med pärlemo samt lite pärlor i kanterna.
Spetsen kommer från mormors låda.


Fjärilarna är Martha Stewert med pärlor & stickles på vingarna.


Insidan är simpel; en tag där man kan skriva en hälsning.
Här syns cardstockets shimmrande lite granna.

Vi får se hur det går...
Många kramar!
Ida

Postad i: Scrapping Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh...! vilket fint bidrag du gjort!

Glad att du vill vara med!

Lycka till!

Kramizz//mia

2011-02-25 @ 19:01:08
Postat av: Karin

Detta såg trevligt ut :) vilket fint kort du gjort!

Funderar på att göra ett bidrag....har aldrig gjort nått

efter en mall eller så :)



Kram längtar till vätterscrappen :D

2011-02-25 @ 22:44:25
URL: http://scrappkarin.blogg.se/
Postat av: Tussemaja

Fint kort med många härliga detaljer. Lycka till!

2011-02-28 @ 14:09:26
URL: http://tussemaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: