>

He´s for you...

Tja, jag brukar inte göra så här men kan inte låta bli...



"Här kommer en tur ängel, han ger dig tur genom att han troligen redan fått dig att le.
Jag vet att du ler!
Och när du är färdig med att försöka stirra upp under hans höftskynke...
Aha, du tittade igen, gjorde du inte? 
Så varför skickar du inte den här ängeln till några av dina vänner för att få dom att le med?
Och för guds skull skicka inte tillbaka honom till mig jag har just lyckats få bort allt dregel från tangentbordet!!! "

Go söndag!
Kramar

Postad i: Humor Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Lilla pyssel Inger

ÅÅÅ jag gillade denna tur ängelen mycket:) Vad gulligt av dig att dela med dig ha ha ha:)

Önskar dig en riktig trevlig måndag och vecka, kramar från lilla Inger:)

2011-02-21 @ 07:13:51
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: