>

Fabrikens tisdagstema... Hand made by mej! v.6

Fabrikens tisdagstema denna vecka är
MADE BY MEJ!

Jag gillar att pyssla.
Scrappbookingen ligger mig varmt om hjärtat men jag prövar gärna andra hobbisar med.
 
Lite statyetmålningar har det blivit...
Jag köper nåt jag gillar, målar & pimpar den i old tutch.


Denna ängel var granit grå innan. Köpte den på IEMS.

        
Annars är det scrappingen som sagt: Det är Askar, kort, presentpåsar, albumark, vetekuddar, lavendelpåsar och en massa mer... You name it!
Ha en underbar tisdag!!!
Kramar

Postad i: Övrigt Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Carina - inspriera

Vilka underbara saker du har skapat!

Härlig avkoppling...

Ha en skön tisdag.

Kramen.

2011-02-08 @ 07:36:44
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: ulla

Snacka om att DU är duktig.

Du gör så fina grejer.

Ska bli kul att få lite tid att sitta ner å scrappa på Vätterscrappen.

Just nu har jag inte mycket tid över till det.

kram ullamaria

2011-02-08 @ 20:19:21
URL: http://www.mittlillahimmelrike.blogspot.com
Postat av: angelica

Ida, du är så duktig på att skapa. Blir alltid lika fascinerad när jag är inne på din blogg, jag vill också ta mig tid att lära mig. Den dagen kommer någon gång!



Ha det bra och hälsa familjen.



Förresten, jag har länkat hit på min blogg, hoppas det är okej!

2011-02-10 @ 11:53:21
URL: http://angelicaviklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: