>

En liten vetekudde i vintagestil...

Fick en beställning på en vetekudde till en liten Sage.
Denna gång ville beställaren inte ha en kudde med något "lattjo" motiv utan mer gammaldags så jag valde en bild från min vintage- samling.

Tänkte att jag delar den bilden med dig här idag!
Varsågod!!



Så här blev vetekudden:


Jag tror nog att beställaren blir nöjd...hon har delvis valt bilden själv.
Denna lilla kudde kommer att värma lille Sage många kalla dagar & nätter.

Ha en underbar dag!
Kram

Postad i: Vintage Kommentarer (5)

Kommentarer
Postat av: Nina Björklund

Vilken fin vetekudde, vad skall du göra med tallrikarna ?

2011-02-17 @ 08:48:40
Postat av: angelica

Otroligt fin! Älskar gamla motiv, och allt som går i gammal stil. Du gör det så bra.



/Angelica

2011-02-17 @ 10:12:22
URL: http://angelicaviklund.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej Ida-gumman!! Vilken läcker vetekudde du gjort! Såå himla gulligt motiv!



Hoppas du är lite piggare nu!! Såg att du skulle börja jobba lite - hoppas det funkar för dig!



Kramis

Linda

2011-02-17 @ 20:42:13
URL: http://pysselbus.blogspot.com
Postat av: Lilla pyssel Inger

ÅÅÅÅ vetekudden blev helt underbar vacker så himla fin:) Vilken underbar idé och vilken fin present att kunna göra och ge bort:)

JAG GILLAR MYCKET:)

Tack snälla för bilden som du delar med dig av vad gulligt av dig:)

Hoppas allt är bra med dig och önskar dig en riktig trevlig helg:) Kramar från lilla Inger:)

2011-02-19 @ 08:39:51
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Lilla pyssel Inger

Hejsan på dig igen:

Vad kul att du tyckte om min flätade korgar:)

Jag flätar dom själv och jag har lagt ut en länk till en mall som visar hur man gör:)

Det är bara att testa på och nu väntar jag på ditt bidrag till påsk tävlingen så kul att du vill vara med:) Lycka till:)

KRAMIS KRAMIS från lilla Inger:)



2011-02-19 @ 11:13:56
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: