>

Mmmmm biscotti!

För flera år sedan var jag med mitt juntagäng på Lands konditori i Mullsjö & hade en trevlig bakkväll. Vi fick baka bullar, bröd, kakor & skorpor. Jätteroligt att få tänka BIG då man planerar ett brödbak. Hemma bakar man på en liter; där bakade vi på 10 liter minst...
Något som jag fastnade för & har bakat då & då är biscotti scorpor med olika smaker.
Denna gång blev det med smak av mandel, vit choklad & coccos.
Men man kan inte äta upp allt själv så jag gjorde några presentpåsar & här kommer den första...


En vanlig brun pappåse som jag dekorerat med lite spillbitar, bl.a Maja Design.
En liten Magnolia flicka som jag färglagt med ditress ink fick sitta på ett paket.

 
Texten kommer från Peces "Little things make big things happen" & jag fäste ihop påsen med ett litet jack i var kant & ett polkarandigt snöre. Lite spets & några Prima blommor med pearls på samt ett pärlband dekorerar nederkanten av påsen.


Detta är ett av mina favorit motiv.
Något speciellt med denna lilla tjej...

Jag ska delta i följande utmaningar:
A Spoon full of suger- Party (deras sista bloggtävling..)
Magnolia down under- Texture
Magnolia stamp lovers- Primary Colors

Njut av dagen!
Kram Ida

Postad i: Scrapping Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: snojbi

Jättefin

2011-08-30 @ 19:34:27
URL: http://snojbi.blogspot.com
Postat av: AnnikaS

Det är så gott med hemgjorda skorpor! Perfekta presenter att ge bort och påsen är helt ljuvlig.

kram ANnika

2011-08-31 @ 17:40:53
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: [email protected]

This is adorable.

2011-09-01 @ 00:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: